OPF:CVAPFLO Floorball - Course Information
CVAPFLO Floorball
School of Business Administration in KarvinaSummer 2016
- Extent and Intensity
- 0/2/0. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- Mgr. Michal Sebera (seminar tutor)
- Guaranteed by
- Mgr. Michal Sebera
Department of Tourism and Leisure Activities – School of Business Administration in Karvina
Contact Person: PaedDr. Jiří Helešic, Ph.D. - Prerequisites (in Czech)
- K absolvování předmětu nejsou vyžadovány žádné podmínky a předmět může být zapsán nezávisle na jiných předmětech.
- Course Enrolment Limitations
- The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Banking (programme OPF, B_HOSPOL)
- Economy of Tourism (programme OPF, B_EKOMAN)
- Business Economics in Trade and Services (programme OPF, B_EKOMAN)
- Managerial Informatics (programme OPF, B_SYSINF)
- Marketing and Management (programme OPF, B_EKOMAN)
- Logistics Management (programme OPF, B_EKOMAN)
- Accounting and Taxes (programme OPF, B_EKOMAN)
- Public Economy and Administration (programme OPF, B_HOSPOL)
- Course objectives (in Czech)
- Na základě vstupní diagnostiky herní úrovně zapsaných studentů, sestavení specifického semestrálního programu výuky specializace. Cílem je tvořivé využití znalosti pravidel florbalu, vytvoření takových návyků, které vedou k automatizaci chování hráče a postupně v kreativní přístup ke hře. Výuka má charakter sportovního tréninku, je však určena i pro začínající hráče. Předmět může být dále specifikován pro pokročilé hráče a začátečníky.
- Syllabus (in Czech)
- Na základě vstupní diagnostiky herní úrovně zapsaných studentů, sestavení specifického semestrálního programu výuky specializace. Cílem je tvořivé využití znalosti pravidel florbalu, vytvoření takových návyků, které vedou k automatizaci chování hráče a postupně v kreativní přístup ke hře. Výuka má charakter sportovního tréninku, je však určena i pro začínající hráče. Předmět může být dále specifikován pro pokročilé hráče a začátečníky.
1. Vstupní diagnostika, bezpečnost při provádění pohybových aktivit, pravidla.
2. Nácvik a zdokonalování základních HČJ - lokomoce s míčkem a bez míčku, přihrávka, základy
střelby.
3. Osobní obrana. Herní situace 1:1. Zdvojování v obraně. Důraz je kladen na kolektivní pojetí hry a
co nejrychlejší transfer všech nacvičovaných činností do herních podmínek.
4. Zpracování míčku a přihrávka. Založení útoku - rychlý protiútok: výhoz brankáře, dlouhá
přihrávka, nahození. Založení postupného protiútoku - spolupráce s brankářem, výpomocná
přihrávka. Krytí míčku a pohyb hráčů bez míčku.
5. Varianty rozehrání trestných úderů, clonění, křížení. Různé varianty střelby. Rozvíjení útoku a
agresivní průnik k brance soupeře.
- Na základě vstupní diagnostiky herní úrovně zapsaných studentů, sestavení specifického semestrálního programu výuky specializace. Cílem je tvořivé využití znalosti pravidel florbalu, vytvoření takových návyků, které vedou k automatizaci chování hráče a postupně v kreativní přístup ke hře. Výuka má charakter sportovního tréninku, je však určena i pro začínající hráče. Předmět může být dále specifikován pro pokročilé hráče a začátečníky.
- Literature
- recommended literature
- KARCMARCZYK, R. Florbal. Praha, 2006. ISBN 80-251-1271-3. info
- SKRUŽNÝ, Z. A KOL. Technika, trénink, pravidla hry. Praha, 2006. ISBN 80-247-0383-1. info
- VANCL, K., ZLATNÍK, D. A KOL. Florbal: učebnice pro trenéry. Praha, 2001. ISBN 80-864-0203-7. info
- ROUBAL, B. A KOL. Základy florbalu. Praha, 1996. info
- Teaching methods (in Czech)
- Nácvik pohybových a pracovních dovedností
- Assessment methods
- Credit
- Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- The course can also be completed outside the examination period.
- Enrolment Statistics (Summer 2016, recent)
- Permalink: https://is.slu.cz/course/opf/summer2016/CVAPFLO