Masová komunikace
-
Masová komunikace
-
Nyní studovat1. Základní pojmy – charakteristika, typologie masové komunikace
-
Nyní studovat2. Masa a další pojmy, základní modely, schémata v toku informací
-
Nyní studovat3. Typologie médií - tištěná média (význam knihy, tištěná periodika – pozitiva a negativa novin a časopisů)
-
Nyní studovat4. Typologie médií - elektronická média (film, rozhlas, televize, paměťová média, internet, další média; charakt., klady a zápory)
-
Nyní studovat5. Žánr a jeho charakteristika, mediální logika a formát, svoboda médií, rovnost a rozmanitost
-
Nyní studovat6. Objektivita a informační kvalita, morálka, etika, komercionalizace a její důsledky, postmodernismus
-
Nyní studovat7. Komercionalizace a její důsledky, postmodernismus
-
Nyní studovat8. Bulvár a bulvarizace - vývoj a charakteristika, bulvární žurnalistika, indikátory, bulvarizace a její základní prvky
-
Nyní studovat9. Charakteristika online komunikace - komunikace na webu, základní typologie služeb
-
Nyní studovat10. Webové prohlížeče, média a marketing na webu, webové utility a nástroje
-
Nyní studovat11. Základní typologie a funkcionalita sociálních sítí
-
Nyní studovat12. Nejoblíbenější sítě, fenomén Facebook
-
Nyní studovat13. Nové trendy v sociálních sítích, Instant Messaging; výběr a využití sociální sítě ve zpravodajství
-
8. Bulvár a bulvarizace - vývoj a charakteristika, bulvární žurnalistika, indikátory, bulvarizace a její základní prvky
-
Masová komunikace
-
Nyní studovat1. Základní pojmy – charakteristika, typologie masové komunikace
-
Nyní studovat2. Masa a další pojmy, základní modely, schémata v toku informací
-
Nyní studovat3. Typologie médií - tištěná média (význam knihy, tištěná periodika – pozitiva a negativa novin a časopisů)
-
Nyní studovat4. Typologie médií - elektronická média (film, rozhlas, televize, paměťová média, internet, další média; charakt., klady a zápory)
-
Nyní studovat5. Žánr a jeho charakteristika, mediální logika a formát, svoboda médií, rovnost a rozmanitost
-
Nyní studovat6. Objektivita a informační kvalita, morálka, etika, komercionalizace a její důsledky, postmodernismus
-
Nyní studovat7. Komercionalizace a její důsledky, postmodernismus
-
Nyní studovat8. Bulvár a bulvarizace - vývoj a charakteristika, bulvární žurnalistika, indikátory, bulvarizace a její základní prvky
-
Nyní studovat9. Charakteristika online komunikace - komunikace na webu, základní typologie služeb
-
Nyní studovat10. Webové prohlížeče, média a marketing na webu, webové utility a nástroje
-
Nyní studovat11. Základní typologie a funkcionalita sociálních sítí
-
Nyní studovat12. Nejoblíbenější sítě, fenomén Facebook
-
Nyní studovat13. Nové trendy v sociálních sítích, Instant Messaging; výběr a využití sociální sítě ve zpravodajství
-