Masová komunikace
-
Masová komunikace
-
Nyní studovatÚvodní informace
-
Nyní studovat1. Základní pojmy – charakteristika, typologie masové komunikace
-
Nyní studovat2. Masa a další pojmy, základní modely, schémata v toku informací
-
Nyní studovat3. Typologie médií - tištěná média (význam knihy, tištěná periodika – pozitiva a negativa novin a časopisů)
-
Nyní studovat4. Typologie médií - elektronická média (film, rozhlas, televize, paměťová média, internet, další média; charakt., klady a zápory)
-
Nyní studovat5. Žánr a jeho charakteristika, mediální logika a formát, svoboda médií, rovnost a rozmanitost
-
Nyní studovat6. Objektivita a informační kvalita, morálka, etika, komercionalizace a její důsledky, postmodernismus
-
Nyní studovat7. Komercionalizace a její důsledky, postmodernismus
-
Nyní studovat8. Bulvár a bulvarizace - vývoj a charakteristika, bulvární žurnalistika, indikátory, bulvarizace a její základní prvky
-
Nyní studovat9. Charakteristika online komunikace - komunikace na webu, základní typologie služeb
-
Nyní studovat10. Webové prohlížeče, média a marketing na webu, webové utility a nástroje
-
Nyní studovat11. Základní typologie a funkcionalita sociálních sítí
-
Nyní studovat12. Nejoblíbenější sítě, fenomén Facebook
-
Nyní studovat13. Nové trendy v sociálních sítích, Instant Messaging; výběr a využití sociální sítě ve zpravodajství
-
12. Nejoblíbenější sítě, fenomén Facebook
Základní otázkou je funkcionalita sociálních sítí. Sociálních sítí ve
světě je celá řada, aktuálně vládnou messengery (Facebook Messanger,
WhatsUp, Viber, Skype aj.), dále samozřejmě Facebook, sdílení fotek
(Instagram), profesní sítě (LinkedIn) nebo sdílení videa (Youtube).
V opoře studujeme s. 57-58.
-
Masová komunikace
-
Nyní studovatÚvodní informace
-
Nyní studovat1. Základní pojmy – charakteristika, typologie masové komunikace
-
Nyní studovat2. Masa a další pojmy, základní modely, schémata v toku informací
-
Nyní studovat3. Typologie médií - tištěná média (význam knihy, tištěná periodika – pozitiva a negativa novin a časopisů)
-
Nyní studovat4. Typologie médií - elektronická média (film, rozhlas, televize, paměťová média, internet, další média; charakt., klady a zápory)
-
Nyní studovat5. Žánr a jeho charakteristika, mediální logika a formát, svoboda médií, rovnost a rozmanitost
-
Nyní studovat6. Objektivita a informační kvalita, morálka, etika, komercionalizace a její důsledky, postmodernismus
-
Nyní studovat7. Komercionalizace a její důsledky, postmodernismus
-
Nyní studovat8. Bulvár a bulvarizace - vývoj a charakteristika, bulvární žurnalistika, indikátory, bulvarizace a její základní prvky
-
Nyní studovat9. Charakteristika online komunikace - komunikace na webu, základní typologie služeb
-
Nyní studovat10. Webové prohlížeče, média a marketing na webu, webové utility a nástroje
-
Nyní studovat11. Základní typologie a funkcionalita sociálních sítí
-
Nyní studovat12. Nejoblíbenější sítě, fenomén Facebook
-
Nyní studovat13. Nové trendy v sociálních sítích, Instant Messaging; výběr a využití sociální sítě ve zpravodajství
-