Marketing cestovního ruchu

Týden 9 - Lidé. Packaging a programming v cestovním ruchu

Obsah přednášky: Lidé jako další "P" marketingového mixu cestovního ruchu. Produktové balíčky v CR. Tvorba produktových balíčků. Programování. Výhody a přínosy.

Chyba: Odkazovaný objekt neexistuje nebo nemáte právo jej číst.
https://is.slu.cz/el/opf/leto2021/CVABPCMA/um/9._Lide__balicky_a_programovani.pptx

Otázky k tématu:

  • Lidé jako další "P" marketingového mixu cestovního ruchu, uveď charakteristiku všech složek tohoto "P".
  • Charakterizuj práci s  lidskými zdroji v cestovním ruchu jako s nástrojem marketingu.
  • Uveď význam tvoření balíčků nabídky ve službách cestovního ruchu.
  • Uveď význam tvorby programů v CR.
  • Vyjmenuj klasifikaci balíčků v CR.
  • Uveď postup při sestavení úspěšného produktu - balíčku v CR.