MARKETING FINANČNÍCH SLUŽEB

1. TUTORIÁL

1. TUTORIÁL - OBSAH

I. Organizační záležitosti, představení kurzu v systému IS, seznámení studentů s programovou náplní kurzu, diskuze. II. Základní marketingová terminologie v oblasti finančních služeb, seznámení s obsahem kapitol 1 - 2 studijního textu.

K prostudování kapitol 1 - 2 studijního textu budete potřebovat cca.: 3 hodiny.

  • Úvod do problematiky marketingu finančních služeb - Jaký je dnešní zákazník? Jaká je dnešní finanční instituce?
  • Subjekty na finančním trhu.
  • Vlastnosti finančních služeb. Marketingový mix ve finančních službách. 
  • Segmentace, targeting a positioning na finančním trhu. Privátní bankovnictví.
  • Chování retailových zákazníků na finančním trhu.
  • Finanční arbitr. Finanční gramotnost.

Nezapomeňte vždycky popřemýšlete nad uvedením praktických příkladů z finančních služeb k uvedené problematice - bude se Vám to pak hodit u zkoušky :-)

PRŮBĚŽNÝ TEST 1

Otestujte svoje znalosti z prvního tutoriálu! Vaším úkolem je zodpovědět 5 testových otázek, každá otázka má správnou pouze jednu odpověď. Máte pouze jeden pokus a časový limit je stanoven na 4 minut. Za každou správnou odpověď dostanete 1 bod, tzn. celkem lze získat z testu 5 bodů. Test je přístupný od 4. 3. 2022 nejpozději do 20. 5. 2022!