- Sylabus: odkaz na sylabus kurzu naleznete po rozbalení položky "Info" vpravo pod úvodním obrázkem na hlavní stránce interaktivní osnovy kurzu.
- Rozvrh, vyučující (vč. odkazu na osobní karty), souhrn kurzu (zkoušky, body ...) naleznete po přihlášení do IS SU pomocí dlaždice "Student" otevřením nabídku u daného kurzu.
Organizace výuky, komunikace, hodnocení
1.
Zpracování seminární práce ve skupinách a její
odevzdání v IS vždy před její
prezentací (viz samostatný dokument o SP- odevzdávárna). Bodové ohodnocení – 15 bodů
2.
Absolvování závěrečného testu (bodové ohodnocení –
maximálně 40 bodů)
3.
Dobrovolné úkoly – zpracování nad rámec bodového
ohodnocení.
Klasifikační stupnice:
A |
55 - 52 |
B |
51 – 48 |
C |
47 – 43 |
D |
42 – 38 |
E |
37 - 33 |
1. Podstata
mezinárodního marketingu a jeho specifika
2. Mezinárodní marketingové prostředí ekonomické
3. Mezinárodní právní a politické prostředí
4. Mezinárodní prostředí kulturní a sociální
5. Mezinárodní výzkum trhu
6. Segmentace zemí a výběr cílového trhu
7. Strategické plánování v mezinárodním marketingu
8. Obchodní metody a formy vstupu na zahraniční trh
9. Mezinárodní výrobková strategie
10. Mezinárodní cenová politika
11. Mezinárodní distribuční politika
12. Mezinárodní komunikační proces
Pro komunikaci v předmětu můžete využít následující možnosti:
- pro veřejnou komunikaci mezi studenty nebo studenty a vyučujícím můžete využít diskuzní fórum: Novinky a obecná komunikace
- vyučujícího můžete kontaktovat také pomocí emailového kontaktu - tímto způsobem si můžete dohodnout on-line soukromou konzultaci v MS-Teams (nebo konzultaci na fakultě), (případně využijte telefonního kontaktu - nezapomeňte na pravidla)
- ke kontaktu vyučujícího využijte maximálně plánovanou prezenční (on-line) výuku
Další možnosti IS související s komunikací a informacemi
- spolupracujte s kolegy nebo pomáhejte kolegům prostřednictvím sdílení svých materiálů, poznámek atp. v Poskytovně (viz. nápověda: Mohou materiály vystavovat i studenti? )
- nechte si zasílat oznámení o změnách ve vybrané složce předmětu (viz nápověda: Jak získám informace o nově vložených souborech?)
- informace o bodování nebo známkování naleznete v průběhu semestru v poznámkových blocích.
Povinná:
MACHKOVÁ, H., 2015. Mezinárodní marketing. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-5366-9.
STARZYCZNÁ, H. a M. STOKLASA, 2020. Mezinárodní marketing. Karviná: OPF SU.
Doporučená:
CATEORA, P. R., M. C. GILLY a J. L. GRAHAM, 2019. International marketing. New York: Mc Graw Hill. ISBN 978-1260547870.
TERPSTRA, V., J. FOLEY A R. SARATHY, 2016. International Marketing. Naper Publishing Group. ISBN 978-0981729381.