Strategický marketing

Blok 3 - tutoriál 2

Tématický rozsah

2. tutoriál pokrývá oblasti:

3. Marketingové situační analýzy

Vymezení marketingového prostředí. Podrobná charakteristika analýz využitelných pro makroprostředí, vnější a vnitřní mikroprostředí. Od PEST po STEER, 3C – zákazníci, konkurenti, spolupracovníci, SWOT, BCG a GE. Zmíněny jsou také specifické analýzy nutné pro hlubší pochopení zkoumaných jevů.

4. Firemní trhy

Vymezení firemních trhů, B2B – Business to Business. Základní charakteristika B2B, odlišnosti od B2C, principy nakupování na B2B, typy B2B. Současný stav B2B trhů v ČR, nové trendy.


Tyto oblasti naleznete v druhé prezentaci nazvané 2. tutoriál SM.

Chyba: Odkazovaný objekt neexistuje nebo nemáte právo jej číst.
https://is.slu.cz/el/opf/leto2023/OPFMBA06/um/slozka_dalsich_materialu_02/2._tutorial_SM_-_Marketingove_situacni_analyzy__B2B.pptx
Chyba: Odkazovaný objekt neexistuje nebo nemáte právo jej číst.
https://is.slu.cz/el/opf/leto2023/OPFMBA06/um/slozka_dalsich_materialu_02/