Projekt: Podnikatelský plán, někdy nazývaný také podnikatelský záměr, vám pomůže u j a s n i t si cíle vašeho podnikání a ověřit, j e s t l i j e váš nápad vhodný. J e totiž lepší o d h a l i t problémy v e fázi sestavování plánu než později v e skutečnosti. 1/ Problém Jaké jsou tři nejpalčivější problémy vašich zákazníku? Existující alternativy Jak zákaznici aktuálně řeší své problémy? 4/ Řešení Jaké vlastnosti vašeho produktu řeší problémy zákazníků 8/ Indikátory Co pro vás znamená úspěch a jak jej budete měřit? Jaká další čísla jsou pro vás teď důležitá (akvizice, aktivace, loajalita, tržby, doporučení) ? 3/ Jedinečná hodnota nabídky Čím upoutáte pozornost? V čem jste jiní než ostatní? Jaká je výsledná hodnota pro zákazníka? Srozumitelný opis Jak jednoduše popíšete vaše řešení pomocí 5/ Neférová výhoda Co vám nemůže nikdo snadno zkopírovat nebo si to koupit? Proč by jste to měli dělat zrovna 9/ Cesty k zákazníkům Jak se dostanete ke svým zákazníkům ? 2/ Zákazníci Kdo jsou vaši zákazníci, resp. uživatelé? První vlaštovky 5 kým můžete začít nejdříve? 7/ Struktura nákladů Za co budete platit a kolik? Jaké jsou vaše fixní a variabilní náklady? 6/ Cenový model Jak naceníte své řešení problému? w w w . p r u v o d c e p o d n i k a n i m . c z