- Sylabus: odkaz na sylabus kurzu naleznete po rozbalení položky "Info" vpravo pod úvodním obrázkem na hlavní stránce interaktivní osnovy kurzu.
- Rozvrh, vyučující (vč. odkazu na osobní karty), souhrn kurzu (zkoušky, body ...) naleznete po přihlášení do IS SU pomocí dlaždice "Student" otevřením nabídku u daného kurzu.
Blok 1 - organizace výuky, komunikace, hodnocení
1. Předmět a typologie marketingového výzkumu.
2. Informační zajištění marketingového výzkumu, marketingový informační systém, databázový marketing.
3. Metody marketingového výzkumu, kvantitativní a kvalitativní marketingový výzkum.
4. Návrh a příprava marketingového výzkumu.
5. Realizace marketingového výzkumu.
6. Tvorba dotazníku, typy otázek, struktura, škálování.
7. Metody vyhodnocování získaných dat, zpracování a analýza údajů.
8. Využití dalších matematicko-statistických metod v marketingovém výzkumu.
9. Regresní a korelační analýza a prognózování časových řad.
10. Metody vyhodnocování získaných dat, zpracování a analýza údajů.
11. Interpretace a prezentace výsledků výzkumu.
12. Řízení marketingového výzkumu, etika výzkumu.
13. Aplikace marketingového výzkumu.
Případová studie
Nutnou podmínkou připuštění k zápočtu je zpracování případové studie a její odevzdání zde v IS do 20.5. Jakýkoliv pokus o podvod (stejný text u více studentů, chybné vyplnění apod.) bude potrestán -10 body k zápočtu, stejně tak pozdní odevzdání. Ve složce studijních materiálů jsou 3 varianty (A, B, C). Podle počátečního písmene Vašeho příjmení zpracujete jednu z variant: příjmení A-J zpracují variantu A, příjmení K-P zpracují variantu B, příjmení R-Z zpracují variantu C.
Pro komunikaci v předmětu můžete využít následující možnosti:
- pro veřejnou komunikaci mezi studenty nebo studenty a vyučujícím můžete využít diskuzní fórum: Novinky a obecná komunikace
- vyučujícího můžete kontaktovat také pomocí emailového kontaktu - tímto způsobem si můžete dohodnout on-line soukromou konzultaci v MS-Teams (nebo konzultaci na fakultě), (případně využijte telefonního kontaktu - nezapomeňte na pravidla)
- ke kontaktu vyučujícího využijte maximálně plánovanou prezenční (on-line) výuku
Další možnosti IS související s komunikací a informacemi
- spolupracujte s kolegy nebo pomáhejte kolegům prostřednictvím sdílení svých materiálů, poznámek atp. v Poskytovně (viz. nápověda: Mohou materiály vystavovat i studenti? )
- nechte si zasílat oznámení o změnách ve vybrané složce předmětu (viz nápověda: Jak získám informace o nově vložených souborech?)
- informace o bodování nebo známkování naleznete v průběhu semestru v poznámkových blocích.
Povinná:
KOZEL, R. a kol., 2015. Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada Publishing. ISBN 80-247-0966-X.
STOKLASA, M., 2023. Marketingový výzkum. Karviná: OPF. ISBN 978-80-7510-575-2.
TAHAL, R. a kol., 2017. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-271-0206-8.
Doporučená:
HENDL, J., 2016. Kvalitativní výzkum: základní teorie, metody a aplikace. Praha: Portál. ISBN 978-80-262-0982-9.
MALHOTRA, N. K., D. NUNAN a D. F. BIRKS, 2017. Marketing Research: an applied approach. New York: Pearson. ISBN 9781292103129.
SAUNDERS, M., P. LEWIS a A. THORNHILL, 2015. Research methods for business students. Harlow, England: Pearson. ISBN 978-1-292-01662-7.