Marketingový výzkum

Blok 2 - tutoriál 1

Tématický rozsah

1. tutoriál pokrývá oblasti - předmět a typologie marketingového výzkumu, informační zajištění marketingového výzkumu, metody a techniky marketingového výzkumu.

Tyto oblasti naleznete v první prezentaci nazvané 1. tutoriál Marketingový výzkum.

Klíčová slova

Informační mezera, marketingový výzkum, monitorovací výzkum, explorativní výzkum, deskriptivní výzkum, explanační (kauzální) výzkum, prognostický výzkum, data, informace, znalosti, kvantitativní data, kvalitativní data, sekundární data, primární data, validita, reliabilita, marketingový informační systém.

Budete umět
  • Objasnit, proč děláme marketingový výzkum.
  • Vyjádřit vlastními slovy co to je marketingový výzkum.
  • Pojmenovat základní typy výzkumu.
  • Vysvětlit posloupnost data, informace, znalosti.
  • Definovat kvantitativní a kvalitativní data, sekundární a primární.
  • Interpretovat vlastnosti dat a popsat, čemu se při práci s daty vyvarovat.
  • Popsat marketingový informační systém.