1.2 Seminární práce- týmy, zadání, osnova, šablona, odevzdávárna
Postup
I. nahlášení týmů
zde nahlásíme 2-4 členný tým, nesmí být jednotlivec do 26.2.2024
https://docs.google.com/spreadsheets/d/16nbysK0ETOQGQZVWAM26nlV-j3FvPbVIj6h7C9Q4yDo/edit?usp=sharing
II. Téma projektu
Vybrána jsou dvě témata:
Téma 1: Návrh na zlepšení existujícího strategického plánu nestátní neziskové organizace (úprava marketingového/fundraisingového plánu nestátní neziskové organizace)
Téma 2: Vytvoření návrhu základních prvků marketingového/fundraisingového plánu nestátní neziskové organizace
III: Osnova seminární práce
Vychází z hlavního úkolu, že
si máte nalézt vlastní nestátní neziskovou organizaci, kterou byste mohli
analyzovat. Nejlépe takovou, se kterou máte zkušenost. Budete
konzultovat během seminářů strategického řízení.
Doporučené prvky pro Téma 1/2:
Výstupem Téma 1 jsou návrhy na zlepšení dosavadní strategie - výběr dílčího tématu např. makrting, finance, personál....
Výstupem Téma 2 je formulace základních prvků jako vizi, misi, cíle, cílová skupina, hodnoty a jak by se organizace měla rozvíjet. Udělat analýzu prostředí a navrhnout postup jak by organizace měla fungovat podle vás (i finační odhad zavedení, proces)
Úvod
1. Představení organizace – základní informace, historie, činnost…
2. Zhodnocení současného stavu strategického řízení– má/nemá vytvořenou strategii (strategický dokument)
·
pokud má – zhodnotit základní prvky jako je
vize, mise, cíle, cílová skupina, hodnoty…..
·
pokud nemá: zhodnocení nebude - bude to cílem práce
3. Analýza prostředí organizace (vnější, vnitřní, souhrn)
·
vnější prostředí - ve kterém se nachází, konkurenti,
klienti…. (PEST, analýza konkurence...)
· vnitřní (Organizace – co umí, neumí -přednosti x rezervy,
4a. Návrhová část u Téma 1
·
Co bychom udělali nově, jinak
·
Co funguje a nefunguje
v dané NO? Námět na řešení
·
Na co by se měla zaměřit, jak pokračovat podle dosavadního plánu - nebo změnit něco?
- finanční odhad změn
4b) Návrhová část u Téma 2
- zamyslet se a formulovat vizi, misi, cíle, cílová skupina, hodnoty na základě analýzy organizace
- návrh strategie, jak byste navrhli aktivity
- finanční odhad změn
Závěr
Seznamy literatury, obrázků....
šablonka: