MARKETINGOVÝ VÝZKUM Ing. Daniel Kvíčala, Ph.D. Zadání pro týmový projekt OBSAH PREZENTACE VAŠEHO VÝZKUMNÉHO PROJEKTU V rámci prezentace byste měli představit především tyto záležitosti: Øtéma výzkumu, cíl výzkumu, výzkumnou otázku, případné hypotézy (vyberte si jakékoliv téma, které vás zajímá), Øpoužitou metodu a techniku sběru dat, velikost výzkumného vzorku, Øpředstavit, jak vypadal dotazník/rozhovor/experiment (podle toho, jakou techniku jste zvolili), Øpředstavit vyhodnocení primárního průzkumu, Øshrnutí projektu - potvrzení/vyvrácení hypotézy/hypotéz, vyhodnocení reprezentativnosti vzorku respondentů, k čemu jste na základě výzkumu došli - zodpovězení výzkumné otázky/výzkumných otázek. Délka prezentace: 5 minut! ZADÁNÍ PRO PROJEKT VÝZKUMU Do 11. 4. Vyplňte tento dotazník se základními informacemi o projektu. 14./16. 4. Dostanete zpětnou vazbu na vyplněný dotazník + budou identifikovány ty týmy, které budou pozvány na individuální konzultaci. 23. /25. 4. Možnost konzultovat analytické výsledky či náhled prezentace výsledků ve druhé polovině semináře 30. 4 – 7. 5. Prezentace výsledků výzkumu v předem stanoveném čase Případné dotazy vyřešíme na semináři nebo můžeme udělat online konzultaci přes MS Teams