MARKETING SLUŽEB

INFORMACE PRO STUDENTY INOVATIVNÍHO PODNIKÁNÍ

  • Výběr tématu semestrální týmového projektu v 1. - 2. týdnu letního semestru.
  • Vypracování projektu a jeho obhajoba v daném termínu během zkouškového období (60 % hodnocení).
  • Vypracování 2 povinných testů ve stanovených termínech za účelem zhodnocení znalostí ze základů marketingu služeb (40 % hodnocení).
SEMESTRÁLNÍ PROJEKT

Link pro výběr tématu: https://is.slu.cz/tudle/ejpe

Téma si lze volit od 18/2/2025 od 13:00. Téma volí pouze jeden člen týmu.

IP - POVINNÝ TEST 1
  • Test obsahuje 10 otázek s jednou správnou odpovědí.
  •  Za každou správnou odpověď získáte 1 bod.
  • Doba vypracování testu je 5 minut.
  • Test obsahuje problematiku: vlastnosti služeb, B2BXB2C trh, CRM, GIG ekonomika, sdílená ekonomika, segmentace, targeting, positioning, NPS, churn management, vztahovýXrelační marketing, digitalizace a AI ve službách, generační marketing, WoM.
  • Odobí vypracování testu je od 18/2/2025 - 31/3/2025!
IP - POVINNÝ TEST 2

  • Test obsahuje 10 otázek s jednou správnou odpovědí.
  •  Za každou správnou odpověď získáte 1 bod.
  • Doba vypracování testu je 5 minut.
  • Test obsahuje problematiku: definování produktu - služby, ceny, distribuce, marketingové komunikace, procesů, lidí a materiálního prostředí, marketingový mix 7P x marketingový mix 4C, up-sellingXcross-selling, cenová taktika, faktory cenotvorby, cenová strategie, přímá a nepřímá distribuce, distribuční strategie, multikanálová distribuce, fygitální marketing, webroomingXshowrooming, marketingový komunikační mix, virální marketing, interní marketing, employer branding, reengineering procesů služeb.
  • Odobí vypracování testu je od 18/2/2025 - 16/5/2025!
HODNOCENÍ PŘEDMĚTU

Celkový počet dosažených bodů: max. 50 bodů

Body z dvou povinných online testů: 20 bodů (2 testy x 10 bodů)

Body ze závěrečné obahajoby projektu: 30 bodů

Klasifikace předmětu: A (50 - 48), B (47-44), C (43-39), D (38-35), E (34-30!).

Následující