Tento test je dobrovolný. Obsahuje 10 testových otázek, kdy pouze jedna možnost je správná. Za správnou odpověď lze obdržet 1 bod, tzn. celkově 10 bodů. Pokud student obdrží maximální počet bodů, dostane 2 bonusové body, které se mu započítají do celkového hodnocení. Čas na vypracování testu je 5 minut.
Možnost vypracování testu je časově omezena a obsah testu odpovídá právě řešené studijní problematice na přednáškách a seminářích.
Časový harmonogram testů:
Cvičný test 1: 22/9 - 5/10 2021, základy MK, cíle MK, marketingový komunikační proces, STP
Cvičný test 2: 6/10 - 30/11 2021, prvky marketingového komunikačního mixu
Cvičný test 3: 1/12 - 12/12 2021 - nové trendy v MK, legislativa a etika MK, plánování a měření účinků marketingových komunikačních kampaní