Budování hodnoty vztahu se zákazníkem Práce v systému HubSpot CRM Ing. Radka Bauerová, Ph.D. Seminář č. 9 24. 11. 2021 CÍLE SEMINÁŘE 1. Diskuze nad faktory působícími na budování vztahu 2. Tvorba newsletteru pro podporu budování hodnoty vztahu se zákazníkem s využitím faktorů působících na budování vztahu 3. Představení analytických nástrojů v HubSpot Jaké faktory a jak působí při budování vztahu? Ekonomie Efektivita Estetika Epika Etika Emoce Edukace Energie Entuziasmus TVORBA NEWSLETTERU PRO PODPORU BUDOVÁNÍ HODNOTY VZTAHU SE ZÁKAZNÍKEM S využitím vytvořeného listu kontaktů TVORBA NEWSLETTERU PRO PODPORU BUDOVÁNÍ HODNOTY VZTAHU SE ZÁKAZNÍKEM TVORBA NEWSLETTERU PRO PODPORU BUDOVÁNÍ HODNOTY VZTAHU SE ZÁKAZNÍKEM Personalizace e-mailu TVORBA NEWSLETTERU PRO PODPORU BUDOVÁNÍ HODNOTY VZTAHU SE ZÁKAZNÍKEM Vytvoření obsahu newsletteru TVORBA NEWSLETTERU PRO PODPORU BUDOVÁNÍ HODNOTY VZTAHU SE ZÁKAZNÍKEM TVORBA NEWSLETTERU PRO PODPORU BUDOVÁNÍ HODNOTY VZTAHU SE ZÁKAZNÍKEM PŘEDSTAVENÍ ANALYTICKÝCH NÁSTROJŮ V HUBSPOTU PŘEDSTAVENÍ ANALYTICKÝCH NÁSTROJŮ V HUBSPOTU PŘEDSTAVENÍ ANALYTICKÝCH NÁSTROJŮ V HUBSPOTU PŘEDSTAVENÍ ANALYTICKÝCH NÁSTROJŮ V HUBSPOTU PŘEDSTAVENÍ ANALYTICKÝCH NÁSTROJŮ V HUBSPOTU Vysoká míra otevření a kliknutí u těchto e-mailů znamená, že jste našli vítězný vzorec pro čas odeslání, předmět, text náhledu a obsah. Ti, kteří ji otevřeli, na ni klikli, ale moc lidí ji neotevřelo. Tyto emaily by možná dopadly lépe, kdyby měly lepší předmět, text náhledu nebo jiný čas odeslání. *Call to action je marketingový termín pro jakýkoli design, který má vyvolat okamžitou reakci nebo podpořit okamžitý prodej. Spousta lidí ji otevřela, ale necítili se nuceni kliknout. Tyto e-maily by možná dopadly lépe, kdyby měly poutavější obsah a CTA*. Příště zvažte použití jiného předmětu nebo času odeslání, abyste zvýšili míru otevření, a zvažte, zda je obsah takový, jaký vaše publikum hledá. TÝMOVÝ ÚKOL – Naše fiktivní společnost Vytvořte obsah newsletteru pro podporu loajality zákazníků. E-mail bude obsahovat: ➢ název společnosti ➢ logo společnosti vložené pomocí rozšíření Canva ➢ Informace o novinkách, zajímavostech a akčních nabídkách ➢ odkaz, kde je možné si akční nabídku zakoupit (není nutné vytvářet reálný odkaz na reálné webové stránky) ➢ lištu s odkazem na soc.média V týmu vytvořte newsletter, který rozešlete na své kontakty pomocí systému HubSpot CRM: ! Příští týden nebude přednáška a seminář – nahradí je přednáška odbornice z praxe dne 3. 12. od 9:45 na A 211! Děkuji za pozornost ☺ Máte dotazy?