Popis produktu projektu Bod 3.1 – 3.8 šablony projektu Seminář 11-12 / 01-12-2022 Lucie Reczková Obsah dnešního semináře Popis výsledného výstupu projektu • > > Vizuální znázornění Vašeho produktu Grafické znázornění pozvánky na akci – leták, plakát, post na sociálních sítích > > Vytvořte logo nebo upoutávku Grafické znázornění rekonstrukce místnosti nebo zařízená učebna > > > Služba -popis služby, co přinese uživateli, popis procesu poskytování služby, navazující služby apod Inovace -znázorněte výsledný stav produktu projektu Proces - vývojový diagram procesu (jednotlivé kroky, vstupní a výstupní faktory). Popis výsledného výstupu projektu – Myšlenkové mapy • • • • •https://www.youtube.com/watch?v=3cJHdgJFE1Y • •https://web.mindonmap.com/create • Popis výsledného výstupu projektu • • • Popis výsledného výstupu projektu – Mapa empatie • •Pro bod 3.5 můžete využít mapu empatie uživatele výsledného výstupu Vašeho projektu • • •Empatická mapa je způsob, jak vizualizovat, co uživatel cítí, myslí, vidí a říká. • • • • • Popis výsledného výstupu projektu – Mapa empatie • • • • • • • • • • •Zdroj: Tvorba business modelů (Osterwalder, Pigneur, 2010, s. 130) Popis výsledného výstupu projektu – Mapa empatie • •Co vidí? Popište, co zákazník vidí kolem sebe: •Kdo jej obklopuje? •Jaké má přátele? •Jakým typům nabídek je každodenně vystaven? •S jakými problémy se setkává? •Co slyší? Popište, jak zákazníka ovlivňuje prostředí: •Co říkají jeho přátelé? A co manžel/ka? •Kdo jej opravdu ovlivňuje a jak? •Jaké mediální kanály na něj mají vliv? •Co si opravdu myslí a co cítí? Pokuste se načrtnout, co běží • zákazníkovi hlavou: •Co je pro něj opravdu důležité (což ovšem nemusí sdělovat veřejně)? •Představte si jeho pocity. •Co mu v noci nedává spát? •Pokuste se popsat jeho sny a touhy. • • • • • • • • • • • • •Co říká a dělá? Představte si, co může zákazník říkat a jak •se může chovat na veřejnosti: •Jaký má přístup ke světu kolem sebe? •Co může říkat ostatním? •Zaměřte se zejména na možné konflikty mezi tím, co zákazník říká, a •tím, co si opravdu myslí a co cítí. •Jaké má problémy? •Co jej nejvíce frustruje? •Jaké překážky leží mezi námi a tím, čeho chce či musí dosáhnout? •Jakých rizik se může obávat? •Jaké má cíle? •Čeho opravdu chce či musí dosáhnout? •Jak měří úspěch? • Popis výsledného výstupu projektu – Hodnotový kanvas • 1.Zákazník – popsat každou oblast •detailně (vycházejte z vytvořené mapy empatie) • •2. Produkt ØVýrobek/služba – podstata našeho řešení, co nabízíme ØÚleva od trápení – jak konkrétně náš výrobek/služba pomůže zákazníkovi před, při a po plnění jejich úkolů (provedení činnosti). ØBenefity/zlepšení – jaké pozitivní dopady na život zákazníků náš výrobek nebo služba má. Popis výsledného výstupu projektu – Hodnotový kanvas •https://edit.org Ø Sign up Ø Do vyhledávání v programu •zadejte „Value Proposition Canvas“ Ø V levé části pak přímo v obrázku •editujte popisky Popis výsledného výstupu projektu – Hodnotový kanvas •https://gustdebacker.com/value-proposition-design/ •