Interní marketing a jeho význam v marketingovém mixu Ing. Radka Bauerová, Ph.D. Seminář č. 11 30. 11. 2022 CÍLE SEMINÁŘE 1. Diskuze k cvičení na určování archetypů reálných značek a diskuze jejich využití v rámci CRM 2. Diskuze nad významem interního marketingu 3. Cvičení orientované na marketingový mix interního marketingu ARCHETYPY ZNAČKY - DISKUZE 1) Našli jste ke každému archetypu příklad reálné značky? 2) Jaký archetyp vás nejlépe definuje jako spotřebitele a proč? 3) Jak pomáhá určení archetypu při budování značky? Odměna za vypracování a diskuzi – 2 body pro každého ☺ VÝZNAM INTERNÍHO MARKETINGU Co je jeho podstatou? Čím je interní marketing pro firmu přínosný? Na co se zaměřuje interní marketing? PŘIŘAĎTE JEDNOTLIVÉ OBLASTI DO ODPOVÍDAJÍCÍCH PRVKŮ MARKETINGOVÉHO MIXU KOMUNIKACEPRODUKT CENA DISTRIBUCE/ MÍSTO BONUSYVYBAVENOST PRACOVIŠŤ FIREMNÍ KULTURA MZDA INTERNÍ KOMUNIKACE PRACOVNÍ POZICEMOTIVACE ODMĚNAPRACOVNÍ PROSTŘEDÍ CO BYSTE MĚLI ODPREZENTOVAT VE SVÉ PREZENTACI K SP? Děkuji za pozornost ☺ Máte dotazy?