CRM Ing. Radka Bauerová, Ph.D. Seminář č. 3 12. 10. 2022 CÍLE SEMINÁŘE 1. Krátký test pro zopakování základů v oblasti CRM 2. Cvičení orientované na identifikaci cíle, přínosů a bariér CRM PROCVIČENÍ TEORETICKÝCH ZNALOSTÍ Z PŘEDNÁŠKY – rychlý test: 5 – 10 minut JAK BYSTE DEFINOVALI CRM? STRATEGIE SOFTWAREA/NEBO? …bude určovat přístup firmy ke vztahům se zákazníky …systém CRM pomůže s její realizací A JAK BYSTE DEFINOVALI CRM? „Když mluvíme o CRM, obvykle máme na mysli CRM systém jako nástroj…“ Salesforce JAKÉ JSOU HLAVNÍ ÚKOLY CRM? ➢ Udržet si zákazníka – loajalita ➢ Poznat nejvyšší hodnotu zákazníka ➢ Zaměřit se na ty procesy, které přinášejí hodnotu ➢ Zvyšovat hodnotu vnímanou zákazníkem ➢ Zaměřit se na ty vlastnosti výrobků, které pokládá zákazník za nejdůležitější CVIČENÍ – Identifikace cíle, přínosů a bariér CRM 1) Definujte, jaký je cíl CRM. 2) Na základě přečtení předložených případových studií určete, jaké mohou být přínosy zavedení CRM pro firmu a jaké mohou být přínosy zavedení CRM pro zákazníka. 3) Na základě přečtení předložených případových studií zkuste popsat, jaké bariéry se mohly při zavádění CRM do firemních procesů objevit. Týmová práce: 2 – 4 studenti. Předpokládaná časová náročnost: ➢ Zpracování: 20 minut ➢ Diskuze: 10 minut V týmu si přečtěte případové studie zaměřené na implementaci CRM do prostředí konkrétních firem. V tomto cvičení postupujte následovně: ÚKOLY NA PŘÍŠTÍ SEMINÁŘ 1. Z přednášky si zopakujte problematiku hodnoty v marketingu a loajality zákazníků Děkuji za pozornost ☺ Máte dotazy?