Tento test je dobrovolný. Obsahuje 10 testových otázek, kdy pouze jedna možnost je správná. Za správnou odpověď lze obdržet 1 bod, tzn. celkově 10 bodů. Pokud student obdrží maximální počet bodů, dostane 2 bonusové body, které se mu započítají do celkového hodnocení. Čas na vypracování testu je 5 minut.
Možnost vypracování testu je časově omezena a obsah testu odpovídá právě řešené studijní problematice na přednáškách a seminářích.
Časový harmonogram testů:
Cvičný test 1: 22/9 - 11/12/2022, základní pojmy z oblasti marketingové komunikace (opakování znalostí z bakalářského studia, obsah přednášky prvního týdne).
Cvičný test 2:
22/9 - 11/12/2022
, nákupní chování a psychologie spotřebitele, značka, psychologie a emoce v reklamě, marketingová komunikace v místě prodeje, firemní identita a image (obsah přednášky druhého až sedmého týdne).
Cvičný
test 3:
22/9 - 11/12/2022
, firemní krizová komunikace, adresná a neadresná média v oblasti přímého marketingu, vybrané nové trendy v MK, specifika marketingové komunikace na vybraných trzích, plánování a realizace integrované marketingové komunikace. Měření účinnosti marketingové komunikace (obsah přednášky osmého až dvanáctého týdne).