Segmentace targeting positioning 6. seminář Ing. Ondřej Mikšík •Segmentace •Targeting •Positioning Opakování csvukrs •Jste marketingový tým CK Fischer 1)Máte za úkol identifikovat, jaké segmenty zákazníků jsou na trhu. (aspoň 3) 2)Dále určete, jak jsou jednotlivé segmenty velké pomocí Atlasu Čechů – každý segment musí mít aspoň 2 kritéria (viz screen) 3)Vyberte, na který segment se zaměříte a volbu zdůvodněte. 4)Určete, kdo jsou vaši konkurenti (aspoň 2),v čem jsou vaše konkurenční výhody a jaké jsou prvky rozpoznatelnosti vaší značky. 5) • Týmový úkol za 2 body csvukrs Atlas Čechů Obsah obrázku text, snímek obrazovky, Webová stránka, Webové stránky Popis byl vytvořen automaticky csvukrs •5) Úkol odevzdejte na papíře nebo pošlete na e-mail. •6) Jeden tým může výsledky odprezentovat a dostane bod navíc. • Týmový úkol za 2 body csvukrs