PPC reklama 2024 V době umělé inteligence Představení 8 let 300+ účtů 1 mld. 01 CO JE PPC REKLAMA 03 JAK ZMĚŘIT ÚSPĚŠNOST 05 JAK NA OPTIMALIZACI 02 JAKÉ JSOU TYPY KAMPANÍ 04 UMĚLÁ INTELIGENCE V PPC 06 WORKSHOP 01CO JE PPC REKLAMA Proč je PPC zajímavé Malé firmy 50% konverzí Data Vývoj obratu v e-commerce Platformy Proč je Google největší? 8 PLATFOREMZJISTIT JÍT NAKOUPIT 8,5 MLD Google Ads REKLAMNÍ ŘEŠENÍ ● Zakládání kampaní ● Optimalizace ● Vyhodnocování Jak pomůže byznysu? Návštěvnost Tržby Kontakty Aplikace Zvažování značky Budování povědomí 3 PRINCIPY RELEVANCE ŘÍZENÍ VÝSLEDEK 02JAKÉ JSOU TYPY KAMPANÍ Vyhledávací Klíčová slova Klíčová slova - tvorba Vstupní stránky Plánovač Klíčových slov Historické Vyhledávací dotazy SEO analýza Responzivní reklamy Jak napsat úspěšný text? Doprava zdarma. Věrnostní program. Ověřeno zákazníky. Prodloužená záruka. Výhody. Benefity. Zdůrazněte, čím jste jedineční Uveďte ceny, akce a exkluzivní nabídky Akce. Slevy. 1+1. 50 Kč na první nákup. Výzva k akci Nakupte. Objednejte. Zavolejte. Použijte alespoň jedno z klíčových slov Zaujměte zákazníky na mobilech Značka {Keyword:Motorkářské helmy} - Připnutí na 1. pozici Rozšíření o lokalitu > Trasa Rozšíření o volání > Hovor Oficiální e-shop Motozem Obsahové Kontextové Umístění, témata Věk Pohlaví Lokalita Behaviorální Bannery Responsive display ads Feed YouTube Povědomí Zvažování Akce Connected TV Z Google Ads do TV Platba Vložení XML feedu Kontextové Umístění, témata Věk Pohlaví Lokalita Behaviorální Nákupy XML feed 0001 Suunto Core Alu Black Hodinky, jejichž funkce pravděpodobně nevyužije každý. Jsou stvořené do přírody - umí měřit výšku, teplotu, vlhkost, tlak a mnoho dalšího. Hodinky, jejichž funkce pravděpodobně nevyužije každý. Jsou stvořené do přírody umí měřit výšku, teplotu, vlhkost, tlak a mnoho dalšího. Módní doplňky > Hodinky https://398700.myshoptet.com/suunto-core-alu-black/ in stock 800 CZK Suunto Název produktu - Title Produkt + Atributy + Značka (Když je známá) Obrázek Popisek Výhody Klíčová slova Jedinečné popisy Cena Performance Max Síla reklamy Rozdělení skupin záznamů Kam PMax cíli? PMax pro služby Nemá XML feed Vyhledávačky Opatrně Cíl: Návštěvy Povědomí Zvažování Akce Řešení pro práci s publikem ● Demografické cílení a podrobné demografické cílení ● Publika podle zájmů ● Vlastní publika ● Vlastní publika ● Publika s pravděpodobným zájmem ● Životní události ● Remarketing ● Vlastní publika ● Vlastní seznamy zákazníků Remarketing Prospecting 03JAK ZMĚŘIT ÚSPĚŠNOST Konverze Nákup Formulář Konverzní kód Atribuce Odhalují cesty zákazníků při dokončení konverze Atribuční modely Remarketingový kód Cookie lišta - Úbytek dat PNO, ROAS, ROI Finanční tabulka Looker studio 04UMĚLÁ INTELIGENCE V PPC Strojové učení Neuronové sítě CPC Inzerát Rozšíření dotaz kw banner CPA XML feed ZařízeníLokalita Věk CPC Inzerát Rozšíření dotaz kw banner CPA XML feed ZařízeníLokalita Věk Prg. Mob 23iphone Úprava nabídky + signály Vědec v počítačové formě Sleduje konverze Formuluje hypotézy k vysvětlení konverzí Testuje hypotézy znovu s více konverzema Upřesňuje nebo vyřazuje hypotézy Celý proces znovu a znovu Učící fáze A/B testy Historická data 30 konverzí za měsíc Čím více signálů, tím rychleji Využití v Google Ads Chytré nabídky Responzivní vyhledávací reklamy Responzivní obsahové reklamy Relevance na Youtube Návštěvy prodejny Cílení Chytré nabídky Ano Typ úpravy nabídky Úprava chytrých nabídek -100 % možné? Cílový podíl zobrazení Maximalizace počtu kliknutí Cílová CPA Cílová návratnost investic do reklamy (ROAS) Maximalizovat konverze Maximalizace hodnoty konverze Zařízení Lokalita Časový rozvrh reklam Publika (Včetně seznamů RLSA) Volání Demografické údaje Ano Pouze -100 % Ano* Pouze -100 % Pouze -100 % Pouze -100 % Ne Ano Ne Ne Ne Ne Ne Ne Ano Ne Ne Ne Ne Ne Ne Ano Ne Ne Ne Ne Ne Ne Ano Ne Ne Ne Ne Ne Ne Ano Ne Ne Ne Ne Ne 05JAK NA OPTIMALIZACI Chytré nabídky Manuálně PROŠLI JSME Manuálně Klíčová slova Zařízení Lokalita Pohlaví Věk Dne a hodiny Remarketingových listů Zařízení Lokalita Dny Klíčová slova Vylučování Klíčových slov Frekvence Vylučování produktů Lokalita Časový rozvrh reklam Noví vs Vracející se CREDITS: This presentation template was created by Slidesgo, including icons by Flaticon, and infographics & images by Freepik. DĚKUJI! Máte nějaké otázky? michal.lysek@adsvantage.eu 770 600 870 Adsvantage.cz