Marketing přání, potřeba, poptávka 2. seminář Ing. Daniel Kvíčala, Ph.D. Situace Jsem unavený Přání Chci nápoj pro zvýšení energie Poptávka Koupím si kávu z automatu Situace, potřeba, přání, poptávka Situace Jsem unavený Přání Chci si dát kávu Chci se vyspat Chci si dát energetický nápoj Dám si ovoce bohaté na cukr Situace, potřeba, přání, poptávka Přání Chci si dát kávu Poptávka Dám si kávu z automatu Zajdu si do kavárny Koupím si Nescafé 3v1 a udělám si ji doma Situace, potřeba, přání, poptávka Situace Cítím se ve špatné fyzické kondici Přání Začnu více sportovat Poptávka Doplňte co nejvíce možných produktů (výrobek / služba) pro splnění přání. Situace, potřeba, přání, poptávka Situace Chci mít úspěšnou kariéru Přání Potřebuji vzdělání Poptávka Doplňte co nejvíce možných produktů (výrobek / služba) pro splnění přání. Situace, potřeba, přání, poptávka Úkolem marketéra je zjistit, jak velká je cílová skupina. Otázkou pak je, kolik lidí má potřebu, kterou jako firma dokážeme splnit našim produktem. Velikost cílové skupiny Uvažujete o otevření servisu elektrokol v MSK, jak velká je vaše cílová skupina? Informace hledejte na atlascechu.cz Úkol Vede marketing pro charitativní organizaci. Jaká média byste využili pro komunikaci a proč? (nejste omezeni rozpočtem) Informace hledejte na atlascechu.cz Úkol