Vztahový marketing a CRM

Organizační záležitosti

Požadavky na absolvování předmětu

1.    Zpracování seminární práce a její odevzdání v IS vždy před její prezentací. Bodové ohodnocení –  30 bodů

2.    Dobrovolné úkoly  a aktivity - 10 bodů (v seminářích 8 a 2 body za přednášku odborníka z praxe)

3.    Absolvování závěrečného testu (bodové ohodnocení – maximálně 60 bodů)


Literatura ke studiu


Povinná literatura:

KOZÁK,  V., 2011. Budování vztahů se zákazníky: CRM v teorii a v praxi. Zlín: VeRBuM. ISBN 978-80-87500-02-6

STARZYCZNÁ, H., a A. Langerová. 2019. Vztahový marketing a CRM. Karviná: SU OPF. (k dispozici v IS).

Doporučená literatura:

CHLEBOVSKÝ, V., 2017. Management zákaznických řešení: jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná  řešení zákaznických potřeb.  Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-271-0559-5. 

HOMMEROVÁ,D. 2012. CRM v podnikových procesech. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-4388-2.

LIZOTTE, O., 2017. Do you CRM me? An analytical guide to customer relationship management. Nord Charleston: Createspace Indenpendent Publishing. ISBN 9781545079102.

LOŠŤÁKOVÁ a kol., 2009. Diferencované řízení vztahů se zákazníky: moderní strategie růstu výkonnosti podniku. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-3155-1.


Komunikace

Komunikace: kromě konzultačních hodin lze komunikovat elektronicky (email pošta, IS, diskuzní fórum, Teams (chat).