Studijní opora: Marketing finančních služeb (Matušínská, 2021)
Cílem tohoto studijního textu je nabídnout čtenářům ucelený přehled základů, postupů a aplikací marketingu finančních služeb se zaměřením na spotřebitelský trh a konkrétní finanční instituce, jako jsou banky, pojišťovny a stavební spořitelny. Stu-dijní text je doplněn názornými praktickými ukázkami, řešenými úlohami a texty pro zájemce. Studijní text ocení především studenti navazujícího studia prezenční a kom-binované formy, kteří již absolvovali úvodní kurz marketingu a kurz marketing slu-žeb a chtějí si rozšířit své získané znalosti o marketingovou problematiku na finančním trhu. Obecně lze studijní text považovat za přínosný informační zdroj za účelem zvýšení vlastní finanční gramotnosti.
V tomto bloku naleznete základní informace k předmětu - anotaci předmětu, požadavky na studenta, způsob hodnocení, rozpis témat a literaturu ke studiu, dále možnosti komunikace a jiné organizační informace.
Kapitola obsahuje:
1
Diskusní fórum
2
Studijní text
2
Web
Kapitola obsahuje:
1
Odpovědník
1
PDF
Kapitola obsahuje:
1
Odpovědník
1
PDF
Kapitola obsahuje:
1
Odpovědník
1
PDF
Předchozí