MARKETING FINANČNÍCH SLUŽEB
Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
MARKETING FINANČNÍCH SLUŽEB
Info
Období
léto 2025
„Nejlepší způsob, jak si udržet zákazníky, je neustále počítat, jak jim dát co nejvíce za co nejméně.“
Studijní opora: Marketing finančních služeb (Matušínská, 2021)
Cílem tohoto studijního textu je nabídnout čtenářům ucelený přehled základů, postupů a aplikací marketingu finančních služeb se zaměřením na spotřebitelský trh a konkrétní finanční instituce, jako jsou banky, pojišťovny a stavební spořitelny. Stu-dijní text je doplněn názornými praktickými ukázkami, řešenými úlohami a texty pro zájemce. Studijní text ocení především studenti navazujícího studia prezenční a kom-binované formy, kteří již absolvovali úvodní kurz marketingu a kurz marketing slu-žeb a chtějí si rozšířit své získané znalosti o marketingovou problematiku na finančním trhu. Obecně lze studijní text považovat za přínosný informační zdroj za účelem zvýšení vlastní finanční gramotnosti.

V tomto bloku naleznete základní informace k předmětu - anotaci předmětu, požadavky na studenta, způsob hodnocení, rozpis témat a literaturu ke studiu, dále možnosti komunikace a jiné organizační informace.


Kapitola obsahuje:
1
Diskusní fórum
2
Studijní text
2
Web

Předchozí