MARKETING FINANČNÍCH SLUŽEB
Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
MARKETING FINANČNÍCH SLUŽEB
„Nejlepší způsob, jak si udržet zákazníky, je neustále počítat, jak jim dát co nejvíce za co nejméně.“
Studijní opora: Marketing finančních služeb (Matušínská, 2021)
Cílem tohoto studijního textu je nabídnout čtenářům ucelený přehled základů, postupů a aplikací marketingu finančních služeb se zaměřením na spotřebitelský trh a konkrétní finanční instituce, jako jsou banky, pojišťovny a stavební spořitelny. Stu-dijní text je doplněn názornými praktickými ukázkami, řešenými úlohami a texty pro zájemce. Studijní text ocení především studenti navazujícího studia prezenční a kom-binované formy, kteří již absolvovali úvodní kurz marketingu a kurz marketing slu-žeb a chtějí si rozšířit své získané znalosti o marketingovou problematiku na finančním trhu. Obecně lze studijní text považovat za přínosný informační zdroj za účelem zvýšení vlastní finanční gramotnosti.

V tomto bloku naleznete základní informace k předmětu - anotaci předmětu, požadavky na studenta, způsob hodnocení, rozpis témat a literaturu ke studiu, dále možnosti komunikace a jiné organizační informace.


Chapter contains:
1
Discussion Forum
2
Study text
2
Web

Previous