E-marketing
Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
E-marketing
Info
Období
zima 2024
Vítejte v předmětu E-marketing!
Základní studijní materiál: E-marketing (Stoklasa a Kopřivová, 2024)
Opora je rozdělena do 9 obsahově výjimečných celků, které korespondují s probíranými oblastmi vyučovaného předmětu a jsou totožně koncipovány.

V tomto bloku naleznete základní informace k předmětu - anotaci předmětu, požadavky na studenta, způsob hodnocení, rozpis témat a literaturu ke studiu, dále možnosti komunikace a jiné organizační informace.

Kapitola obsahuje:
1
Web

V rámci tohoto tutoriálu jsou pokryty oblasti - úvod do E-marketingu a obsahový marketing.

Kapitola obsahuje:
1
Odpovědník
1
Složka

V rámci tohoto tutoriálu jsou pokryty oblasti - sociální média, sociální sítě, tvorba webové stránky a influencer marketing.

Kapitola obsahuje:
1
Odpovědník
1
Složka
1
Studijní materiály

V rámci tohoto tutoriálu jsou pokryty oblasti - akvizice zákazníků na internetu, Google Analytics, výkonnostní marketing - PPC, Copywriting a tvorbu online kampaně.

Kapitola obsahuje:
1
Odpovědník
1
Složka
1
Studijní materiály
Předchozí