E-marketing

Seminární práce

Informace k seminární práci

Dobrý den, Vážení studenti,

V této části interaktivní osnovy jsou specifikovány hlavní požadavky na zpracování seminární práce. Dále zde máte vloženou šablony k SP, kterou doporučuji při zpracovávání SP použít. V rámci formátování je v šabloně již vše přednastaveno Pro formátování názvů obrázků/tabulek a citací použijte pravidla, která jsou nastavena v pokynu děkana č. 02/2020. Tento pokyn je primárně určen pro psaní závěrečných prací na naší fakultě, my jej však využijeme i při psaní SP v tomto předmětu.

Hlavní požadavky na SP:

  • Obsah: úvodní strana, obsah, krátký úvod, hlavní část (vypracované úkoly), krátký závěr, seznam použité literatury, přílohy (nejsou povinné)
  • Rozsah hlavní části SP: cca 6 stran hlavní části - na každý zpracovávaný úkol cca 2 strany
  • Formátování: použijte formátování, které je přednastaveno v šabloně k SP (Times New Roman 12, standardní okraje, řádkování: 1,5 řádku), držte se pokynu děkana č. 02/2020
  • Bodové ohodnocení: až 15 bodů dle kvality zpracování SP

Pokyn dekana c. 02 2020
PDF ke stažení


Odevzdání seminární práce
Do této odevzdávárny odevzdávejte svou finální verzi seminární práce. Seminární práci odevzdává vždy pouze jeden student z týmu. V seminární práci na titulní straně musí být uvedeny jména všech studentů, kteří se na zpracovávání SP aktivně podíleli.
Následující