E-marketing

Blok 4 - tutoriál 3

Tématický rozsah

3. tutoriál pokrývá oblasti - akvizice zákazníků na internetu, Google Analytics, výkonnostní marketing - PPC, Copywriting a tvorbu online kampaně.

Tyto oblasti naleznete v prezentaci nazvané 3. tutoriál E-marketing.

Klíčová slova

Akvizice zákazníka online, model STDC, nákupní proces, PPC reklama, SEO, Google Ads, SERP, SEM, klíčová slova, PPC kampaň, sociální sítě, landing page, Copywriting, call to action, SEO, text, copy, online kampaň, KPI, mediální plán, 5M, cíle kampaně, cílové skupiny, CTR, CPM, Engagement, dosah, Bounce Rate.

Budete umět
  • Vymezit proces akvizice zákazníků online.
  • Zvolit kanály a navrhnout obsah dle modelu STDC.
  • Zvolit kanály a navrhnout obsah dle nákupního procesu.
  • Vysvětlit podstatu PPC reklamy.
  • Vymezit hlavní výhody a nevýhody PPC reklamy.
  • Charakterizovat nejběžnější typy PPC reklam.
  • Určit klíčové prvky potřebné pro úspěšnou PPC kampaň.
  • Identifikovat využívané platformy PPC a jejich funkce.
  • Představit základní nastavení copywritingu.
  • Určit benefity copywritingu.
  • Identifikovat dobrého a špatného copywritera.
  • Charakterizovat jednotlivé typy copywritingu.
  • Navrhnout strukturu online kampaně.
  • Vybrat správné KPI.
Následující