OPF:KCJE104S German - Part 4 - Course Information
KCJE104S German - Part 4
School of Business Administration in KarvinaSummer 2008
- Extent and Intensity
- 0/0. 2 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
- Guaranteed by
- Mgr. Irena Orszulik, Ph.D.
Department of Tourism and Leisure Activities – School of Business Administration in Karvina - Course Enrolment Limitations
- The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Business Economics in Trade and Services (programme OPF, B_EKOMAN)
- Marketing and Management (programme OPF, B_EKOMAN)
- Course objectives (in Czech)
- Úroveň - B 2.2 pokročilí Cílem výuky v 2. ročníku je docílit u studentů B2 úrovně. Dovednosti komunikace v německém jazyce jsou orientovány na běžné situace spojené s jejich profesním uplatněním, jakož i schopnosti orientovat se jazykově v širokém spektru problémů denní reality, seznámit studenty s reáliemi německy mluvících zemí. Jsou rozvíjeny komplexně všechny čtyři typy dovedností - mluvení, čtení, poslech a písemný projev. Důraz je kladen především na aktivní mluvený projev, na jazykovou pohotovost a schopnost plynule se vyjadřovat v německém jazykovém prostředí tak, aby studující byl kvalitně připraven k zahraničním stážím. Systematicky vede k získání mezinárodního certifikátu ZDaF a k přípravě na další mezinárodní zkoušky profesně zaměřené jako ZDfB.
- Syllabus (in Czech)
- Struktura výkladu:
A: Trénink komunikačních dovedností při řešení pracovních úkolů v německé firmě
B: Nácvik obchodní korespondence
Obsah předmětu:
Ad A)
1. Zahlungsabwicklung
Internationaler Zahlungsverkehr
Das Akkreditiv.
Wo bleibt das Akkreditiv?
Zwischenfälle
Partner von Allweiler: Dieter Karl, Deutsche Bank Singen
2. Anfragen und Auskünfte rund um den Auftrag
Zeitplanung
Überarbeitung der Planung
Maßnahmen zur Termineinhaltung
Menschen bei Allweiler: Wolfgang Blank, Auftragslogistik
3. Unfallgefahren am Arbeitsplatz
Verhalten bei Unfall und Brand
Antrag an den Betriebsrat
Ein Arbeitsunfall: Mitbestimmungsrechte des Betriebsrats
4. Projektplanung, Abfolge, Stand
Der Produktionsprozess
Die Pumpen auf den Prüfstand
Bewertung des Projektverlaufs, Bilanz ziehen
Menschen bei Allweiler: Johann Engelmann. Leiter der Abteilung Kundendienst
Ad B)
1. Formelle Seite der Briefgestaltung
2. Anfrage
3. Angebot
4. Werbebrief
5. Bestellung
6. Auftragsbestätigung
7. Widerruf
8. Änderung der Bestellung
9. Ablehnung der Bestellung
10. Reklamation
11. Mahnung
- Struktura výkladu:
- Literature
- Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- The course can also be completed outside the examination period.
General note: původní hodnocení: souborná zkouška.
Information on the extent and intensity of the course: Přednáška 3 HOD/SEM.
- Enrolment Statistics (recent)
- Permalink: https://is.slu.cz/course/opf/summer2008/KCJE104S