OPF:MARPKOR Marketingová korespondence - Informace o předmětu
MARPKOR Marketingová korespondnce
Obchodně podnikatelská fakulta v Karvinéléto 2008
- Rozsah
- 1/2/0. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Ing. Miroslava Heczková, Ph.D. (přednášející)
Ing. Miroslava Heczková, Ph.D. (cvičící) - Garance
- Ing. Miroslava Heczková, Ph.D.
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné - Předpoklady
- MAREMAR Marketing || MARKMAR Marketing || MARPMAR Marketing || PEMEMAR Marketing || PEMKMAR Marketing || PEMPMAR Marketing
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Marketing a management (program OPF, B_EKOMAN)
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu Marketingová korespondence je poskytnout studentům kvalitní teoretické znalosti o významu písemného projevu při zabezpečování marketingových cílů firmy a také praktické dovednosti účelné a správné tvorby písemností využívaných v každodenních podnikatelských činnostech při naplňování marketingové koncepce, jako jsou výzkum trhu, navazování kontaktů se zákazníky, plánování výroby a získávání dodavatelů, inzerce, propagace, prodej a servis, financování a personální obsazování pracovních míst. Rozvoj a využívání moderních komunikačních technologií, Internetu a e-mailové pošty pak zároveň znamená, že každý pracovník komunikuje se svým partnerem přímo a znalost správné tvorby zprávy či sdělení se pak pro něj stává naprostou nezbytností
- Informace učitele
- seminární práce a její obhájení, 70% účast na seminářích, zápočtový test
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (léto 2008, nejnovější)
- Permalink: https://is.slu.cz/predmet/opf/leto2008/MARPKOR