FPF:UBKTN036 Rozhlasová reklama - Informace o předmětu
UBKTN036 Rozhlasová reklama
Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavěléto 2020
- Rozsah
- 1/1/0. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Marek Ševčík, Ph.D. (přednášející)
Mgr. Marek Ševčík, Ph.D. (cvičící) - Garance
- Mgr. Marek Ševčík, Ph.D.
Ústav bohemistiky a knihovnictví – Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- UBKTN036/A: Rozvrh nebyl do ISu vložen. M. Ševčík
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Audiovizuální tvorba (program FPF, N8203 DrUm)
- Cíle předmětu
- Cílem výuky je seznámit studenty se základními aspekty rozhlasové reklamy, jejího postavení v rámci reklamního trhu, principy jejího fungování, výroby, plánování a prodeje.
- Osnova
- Posluchači se seznámí s jazykovými, zvukovými a hudebními prostředky užívanými při tvorbě reklamy.
- Literatura
- doporučená literatura
- VYSEKALOVÁ, J., MIKEŠ, J. Reklama - jak dělat reklamu. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-2001-2. info
- HANKUSOVÁ, V. Vývoj výzkumu rozhlasových posluchačů v Československu a České republice. Praha: Karolinum, 2006. info
- PODLEŠÁK, P. Specifika rozhlasové komunikace v systému masových médií. Marketingové komunikace a media. Zlín: Fakulta m, 2005. info
- PODLEŠÁK, P. Způsoby přesvědčování v reklamních spotech regionální rozhlasové stanice. Metody a prostředky přesvědčování v masových méd, 2005. info
- JEŠUTOVÁ, E. Od mikrofonu k posluchačům. Praha: Český rozhlas, 2003. info
- ČÁBELOVÁ, L. Radiojournal : rozhlasové vysílání v Čechách a na Moravě v letech 1923-1939. Praha: Karolinum, 2003. info
- MCQUAIL, D. Úvod do teorie masové komunikace. Praha: Portál, 2002. info
- Informace učitele
- Seminární práce v rozmezí 5 stran zachycující současné aspekty rozhlasové reklamy.
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (léto 2020, nejnovější)
- Permalink: https://is.slu.cz/predmet/fpf/leto2020/UBKTN036