UBKTN036 Rozhlasová reklama

Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
léto 2020
Rozsah
1/1/0. 2 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Mgr. Marek Ševčík, Ph.D. (přednášející)
Mgr. Marek Ševčík, Ph.D. (cvičící)
Garance
Mgr. Marek Ševčík, Ph.D.
Ústav bohemistiky a knihovnictví – Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
UBKTN036/A: Rozvrh nebyl do ISu vložen. M. Ševčík
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Cílem výuky je seznámit studenty se základními aspekty rozhlasové reklamy, jejího postavení v rámci reklamního trhu, principy jejího fungování, výroby, plánování a prodeje.
Osnova
  • Posluchači se seznámí s jazykovými, zvukovými a hudebními prostředky užívanými při tvorbě reklamy.
Literatura
    doporučená literatura
  • VYSEKALOVÁ, J., MIKEŠ, J. Reklama - jak dělat reklamu. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-2001-2. info
  • HANKUSOVÁ, V. Vývoj výzkumu rozhlasových posluchačů v Československu a České republice. Praha: Karolinum, 2006. info
  • PODLEŠÁK, P. Specifika rozhlasové komunikace v systému masových médií. Marketingové komunikace a media. Zlín: Fakulta m, 2005. info
  • PODLEŠÁK, P. Způsoby přesvědčování v reklamních spotech regionální rozhlasové stanice. Metody a prostředky přesvědčování v masových méd, 2005. info
  • JEŠUTOVÁ, E. Od mikrofonu k posluchačům. Praha: Český rozhlas, 2003. info
  • ČÁBELOVÁ, L. Radiojournal : rozhlasové vysílání v Čechách a na Moravě v letech 1923-1939. Praha: Karolinum, 2003. info
  • MCQUAIL, D. Úvod do teorie masové komunikace. Praha: Portál, 2002. info
Informace učitele
Seminární práce v rozmezí 5 stran zachycující současné aspekty rozhlasové reklamy.
Další komentáře
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2014, léto 2015, léto 2016, léto 2017, léto 2018, léto 2019, léto 2021, léto 2022, léto 2023, léto 2024.