UFMMTBP034 Moderní publikační metody

Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
léto 2022
Rozsah
0/2/0. 3 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Bc. Leoš Kyša (cvičící)
Garance
Bc. Leoš Kyša
Centrum interdisciplinárních studií – Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Internet je stále více zaplevelován irelevantním obsahem a je stále těžší dostat své sdělení a obsah k jeho uživatelům. Předmět se proto zaměřuje na vytvoření praktických dovedností, díky kterým budou studenti umět dostat své texty, videa, fotografie a další multimediální obsah do co nejširšího povědomí.
Výstupy z učení
Student bude po absolvování předmětu schopen:
- pracovat v online prostředí s prezentací svého AV díla;
- pochopit podstatu online publikování a jeho prezentaci široké veřejnosti i cílovým skupinám;
Osnova
  • • Optimalizace pro vyhledávače (SEO) a Online reputation managementu, • práce s marketingem na internetu, • správa sociálních sítí a marketing pro sociální sítě, • možnosti a limity umělé inteligence a rozšířené reality, • tvorba a hodnocení virálních videí.
Literatura
  • KUBÍČEK, Michal a Jan LINHART. 333 tipů a triků pro SEO: sbírka nejlepších technik optimalizace webů pro vyhledávače. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010, 262 s. ISBN 978-80-251-2468-0. info
  • KUBÍČEK, Michal. Velký průvodce SEO: jak dosáhnout nejlepších pozic ve vyhledávačích. Brno, 2008. ISBN 978-80-251-2195-5. info
Výukové metody
semináře, přednášky, diskuze, prezentace
Metody hodnocení
závěrečný projekt
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2021, léto 2023, léto 2024, léto 2025.