FPF:UBKTV048 Rozhlasová reklama - Informace o předmětu
UBKTV048 Rozhlasová reklama
Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavězima 2010
- Rozsah
- 0/2/0. 2 kr. Ukončení: z.
- Garance
- Ústav bohemistiky a knihovnictví – Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Audiovizuální tvorba (program FPF, B8203 DrUm)
- Cíle předmětu
- Cílem výuky je seznámit studenty se základními aspekty rozhlasové reklamy, jejího postavení v rámci reklamního trhu, principy jejího fungování, výroby, plánování a prodeje. Posluchači se zároveň seznámí s jazykovými, zvukovými a hudebními prostředky užívanými při tvorbě reklamy.
- Literatura
- povinná literatura
- EARLS, M. 7 principů masového marketingu. Brno, Computer Press, 2008. info
- VERVEYEN, A. Jak získávat nové zákazníky. Praha, Grada Publishing, 2007. info
- VYSEKALOVÁ, J. Psychologie reklamy. Praha: Grada Publishing, 2002. ISBN 80-247-0402-1. info
- ČMEJRKOVÁ. Reklama v češtině - čeština v reklamě. Praha, LEDA, 2000. info
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (zima 2010, nejnovější)
- Permalink: https://is.slu.cz/predmet/fpf/zima2010/UBKTV048