FPF:UBKINSNP13 Internetový marketing - Informace o předmětu
UBKINSNP13 Internetový marketing
Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavězima 2020
- Rozsah
- 0/2/0. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Kamil Matula, Ph.D. (cvičící)
- Garance
- Mgr. Kamil Matula, Ph.D.
Ústav bohemistiky a knihovnictví – Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- UBKINSNP13/A: Út 13:05–14:40 LEI, K. Matula
- Předpoklady
- Základní znalost práce s internetem.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Informační studia (program FPF, KNIH-nav)
- Cíle předmětu
- Kurz reaguje na aktuální trendy spojené s marketingem v elektrnickém prostředí (e-marketingem), jehož značnou součástí je i internetový marketing. Studenti si zopakují a získají základní znalosti o tom, co představuje marketing a k čemu slouží. Důraz je kladen především na možnosti, které pro marketing přináší internetové prostředí včetně všech nejrůznějších nabízených služeb ve spojení s principy klasického marketingu. Součástí kurzu je i představení studií a doporučení pro možné optimalizace, které mohou studenti dále využít v praxi. Představeny budou i další součásti elektronického marketingu, které mohou podstatně ovlivnit principy internetového marketingu - e-business, business inteligence, m-marketing, apod.
- Výstupy z učení
- Student po absolvování předmětu bude schopen:
vytvořit jednoduchou strategii digitálního marketingu;
orientovat se a využívat nabízených možností internetové reklamy;
provést základní analýzu webových a marketingových projektů;
stanovit vhodné metriky pro měření úspěšnosti projektu;
orientovat se a využívat nabízené možnosti marketingu na sociálních sítích. - Osnova
- Historie, terminologie digitálního marketingu
- Marketingová teorie
- Reklama na internetu - internetová reklama
- Metody a nástroje využívané v internetovém marketingu
- Persvaze - persvazivní technologie a design
- Manažerský pohled a metriky
- Analýzy webových projektů (analýza úspěšnoti, webová analytika)
- Marketing v sociálních sítích
- Literatura
- povinná literatura
- MATULA, Kamil. Internetový marketing: distanční studijní opora. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě, 2019, 83 s. info
- JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Brno, 2010. ISBN 978-80-251-2795-7. info
- doporučená literatura
- CHAFFEY, D. a P. R. SMITH. . Emarketing exellence: Planing and optimizing your digital marketing. Abingdon: Routledge, 2013. ISBN 978-0-415-53335-5. info
- Miller, Michael. Internetový marketing s YouTube Průvodce využitím on-line videa v byznysu. Brno, 2012. info
- KOTLER, P. a KOL. Moderní marketing. 4. evropské vydání. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2. info
- HLAVENKA, J. Internetový marketing. Praha : Computer Press, 2001. ISBN 80-7226-498-2. info
- Výukové metody
- Přednáška s aktivizací; Přednáška s diskusí; Přednáška s analýzou videozáznamu; Prezentace seminární práce
- Metody hodnocení
- Vypracování samostatného semestrálního projektu na zadané téma; Aktivní účast na seminářích; Studium literatury; Ústní obhajoba vypracovaného semestrálního projektu
- Informace učitele
- https://elearning.slu.cz/course/view.php?id=611
- Další komentáře
- Studijní materiály
- Statistika zápisu (zima 2020, nejnovější)
- Permalink: https://is.slu.cz/predmet/fpf/zima2020/UBKINSNP13