FPF:UIAI046 Objektové programování - Informace o předmětu
UIAI046 Objektové programování
Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavězima 2020
- Rozsah
- 0/2/0. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Jan Drastik, Ph.D. (cvičící)
RNDr. Miroslav Langer, Ph.D. (cvičící) - Garance
- RNDr. Miroslav Langer, Ph.D.
Ústav informatiky – Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě - Předpoklady
- ( UIBUC02 Algoritmy a programování I || UIKKB09 Algoritmy a programování I || UIKSB12 Algoritmy a programování I || UINK102 Algoritmy a programování I || UINK112 Algoritmy a program. I (C++) || UIN1002 Algoritmy a programování I || UIN1012 Algoritmy a programování I (C+ ) && TYP_STUDIA(B)
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Aplikovaná informatika (program FPF, B1802 AplI)
- Cíle předmětu
- Studenti se seznámí se základními principy objektově orientovaného programování v jazyce C++, jako jsou principy dědičnosti, polymorfismu a zapouzdření, používání struktur jako jsou cykly, rozhodovací struktury, vstupy a výstupy, vyjímky. Studenti se naučí přetěžovat metody a operátory, používat šablony, virtuální třídy ukazatele a dynamické struktury jako je fronta, zásobník a seznam.
- Osnova
- 1. C++ - struktura aplikace
2. Proměnné, datové typy
3. Struktura If - then, struktura case
4. Podmíněné a nepodmíněné cykle
5. Ukazatele, zásobník, fronta, seznam
6. Ukazatel na funkci
7. Třídy, metody, atributy, vlastnosti
8. Dědičnost, polymorfismus
9. Zapouzdření
10. Přetěžování metod
11. Virtuální třídy
12. Šablony
13. Přetěžování operátorů
- 1. C++ - struktura aplikace
- Literatura
- Výukové metody
- Přednáška s aktivizací
Přednáška s analýzou videozáznamu - Metody hodnocení
- Zápočet
- Informace učitele
- Naprogramovat aplikaci v roysahu sylabu předmětu
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.slu.cz/predmet/fpf/zima2020/UIAI046