OPF:MARPMHS Marketing hotelových služeb - Informace o předmětu
MARPMHS Marketing hotelových služeb
Obchodně podnikatelská fakulta v Karvinéléto 2008
- Rozsah
- 1/2/0. 3 kr. Ukončení: zk.
- Garance
- Ing. Miroslava Kostková, Ph.D.
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Hotelnictví (program OPF, B6503GAHOT)
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je připravit studenty pro manažerskou práci v hotelovém průmyslu, seznámit je s procesem marketingového plánování, rozhodování, organizování, komunikace, motivace, propagace, kontroly a s možnostmi využití všech nástrojů marketingového mixu hotelu ke stanovení a dosažení vytyčených cílů. Studenti si tak prohloubí teoretické znalosti získané v předmětu marketing a dokáží je prakticky aplikovat v podmínkách hotelového a restauračního provozu i v podmínkách hotelových řetězců
- Informace učitele
- seminární práce, 70% povinná účast na seminářích, písemná forma zkoušky
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.slu.cz/predmet/opf/leto2008/MARPMHS