OPF:PEMKMAS Marketing služeb - Informace o předmětu
PEMKMAS Marketing služeb
Obchodně podnikatelská fakulta v Karvinéléto 2016
- Rozsah
- Přednáška 8 HOD/SEM. 3 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D. (přednášející)
- Garance
- Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
- Předpoklady
- MARKMAR Marketing || PEMKMAR Marketing
Předpokladem je absolvování předmětu Marketing. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Veřejná ekonomika a správa (program OPF, B_HOSPOL)
- Cíle předmětu
- Seznámit posluchače s aplikací marketingu v oboru služeb. Předmět zahrnuje objasnění definice služeb, zvláštnosti marketingového mixu ve službách, pojmu service economy v rámci vývoje světové ekonomiky. Pochopení adaptace marketingové strategie a marketingového výzkumu služeb.
- Osnova
1. Co jsou to služby
2. Marketingový přístup ke službám
3. Strategické marketingové plánování
4. Marketingový výzkum ve službách
5. Produkt ve službách
6. Ceny služeb
7. Distribuce služeb
8. Komunikační mix
9. Lidé ve službách
10. Materiální prostředí
11. Procesy ve službách
12. Řízení kvality ve službách
13. Praktické zkušenosti s novými trendy marketingu ve službách.
- Literatura
- povinná literatura
- VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb - efektivně a moderně. Praha: Grada Publishing, 2008. ISBN 978-80-247-2721-9. info
- VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb - distanční opora. Karviná: SU OPF Karviná, 2006. ISBN 80-7248-386-2. info
- JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-7169-995-0. info
- Výukové metody
- Individuální konzultace
Demonstrace dovedností
Samostudium studentů - Metody hodnocení
- Písemná zkouška
- Informace učitele
- seminární práce, písemná forma zkoušky
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.slu.cz/predmet/opf/leto2016/PEMKMAS